The global art world : audiences, markets, and museums
Pas d'illustration
Référence complète
Belting, Hans et Buddensieg, Andrea, éd. The global art world : audiences, markets, and museums. Ostfildern : Hatje Cantz, 2009. 114 p.
Auteurs
Nom de l'auteur :
Belting, Hans ; Buddensieg, Andrea ; Cantz, Hatje ; Tan, Eugene ; Shatanawi, Mirjam ; Cordeiro Reiman, Karen ; Sámano Róo, Rafael ; Richards, Colin ; Morishita, Masaaki ; Mellado, Justo Pastor ; Lerma, Ramón ; Kalenberg, Ángel ; Ho Hing-kay, Oscar ; Demos, T.J. ; Arslan, Savas ; Ardouin, Claude ; Araújo, Emanoel ; Santos, Laymert Garcia dos ; Persekian, Jack ; Hernández-Navarro, Miguel A. ; Fillitz, Thomas ; Weibel, Peter ; Avgita, Louisa ; Barriendos Rodríguez, Joaquín.
Ouvrages
Titre ouvrage :
The global art world : audiences, markets, and museums
Descriptions
Note :
The majority of contributions were originally presented at two conferences "The Global future of local art museums", held at IFK Vienna, Jan. 19-21, 2006, and "Where is art contemporary?" at ZKM Karlsruhe, June 24-25, 2006.
Indexations
Indexation RAMEAU :
Commentaire Indexations :
sujets matières
Sources en ligne
Date de consultation :
06/09/2010
Url document source :
Source
source : Institut national d'histoire de l'art (France) - licence : Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
Commentaire interne
patrimoine prestation GRAHAL 2015